Dostarczamy kompleksowe rozwiązania wirtualnego biura, aby wspierać start-upy i MŚP

Sala spotkań, wirtualne biuro, asystentka biura…

Zastanawiasz się nad skorzystaniem z naszej usługi?

Jesteśmy profesjonalnym i sprawdzonym partnerem, który zapewnia pełne wsparcie dla Twojego biznesu. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oferujemy nowoczesne rozwiązania, które pomagają przedsiębiorcom rozwijać działalność bez zbędnych kosztów i formalności.

Nasze usługi są elastyczne, przejrzyste i dopasowane do Twoich potrzeb. Gwarantujemy szybką obsługę, poufność oraz indywidualne podejście, abyś mógł skupić się na tym, co najważniejsze – sukcesie swojej firmy.

Zaufaj ekspertom i rozwijaj swój biznes z nami!

Nasze usługi

Z nami osiągniesz wiele korzyści bez ponoszenia wysokich kosztów

Adres siedziby

Każda spółka z ograniczoną odpowiedzialnością musi mieć adres, na który można wysyłać oficjalną korespondencję, taką jak listy lub dokumenty sądowe. Wykorzystaj nasz wybór najlepszego adresu w Płocku jako adres siedziby. Natychmiast popraw wizerunek swojej firmy i chroń swoją prywatność, korzystając jednocześnie z adresu na oficjalnych dokumentach.

Sala konferencyjna / sala spotkań

Zapewniamy dostęp do nowoczesnej sali w celu organizacji spotkań biznesowych czy prezentacji, co pozytywnie wpływa na wizerunek firmy.

Przekazywanie poczty

Nasza usługa wirtualnego adresu biznesowego jest idealna dla każdej struktury biznesowej, niezależnie od tego, czy jesteś jednoosobowym przedsiębiorcą, spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, spółką partnerską czy spółką akcyjną. Kupując naszą usługę adresu biznesowego, możesz wykreować profesjonalny wizerunek, wyróżnić się na tle konkurencji i stworzyć wrażenie ugruntowanej firmy z własną siedzibą. Używaj naszego adresu jako adresu swojej firmy w dowolnym celu – rejestracyjnym, na swojej stronie internetowej, fakturach, reklamach i papierze firmowym.

Jeśli zamierzasz wykorzystać nasz adres jako siedziba swojej firmy i podać go w CEIDG bądź zgłosić do KRS-u albo też wykorzystać adres do innych celów, zgłoś nam to niezwłocznie.

Brak podpisanej umowy bądź brak zgłoszenia nam tego faktu skutkować będzie naliczeniem dodatkowej opłaty.

Zgodnie z przepisami RODO, Kodeksem Cywilnym oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną publikacja i wykorzystanie danych osobowych (np. adresów e-mail, adresów siedziby) na stronach internetowych bez zgody ich właściciela jest nielegalne.

Firmy i osoby trzecie, które bez zgody udostępniają takie informacje, mogą podlegać karom finansowym oraz zobowiązaniom do usunięcia danych i wypłaty odszkodowania. 

Wybierz jeden z trzech dostępnych pakietów

startup-4029671_1920

Pakiet Start

Dla niewielkich celów Adres wykorzystywany tylko do celów marketingowych; Adres wykorzystywany do rejestracji firmy jako dodatkowy oddział; W każdym czasie możesz rozszerzyć pakiet. Cena – 900 PLN / ROK

startup-593344_1920

Pakiet Komfort

Najczęściej wybierany Adres do rejestracji Twojej firmy; Obsługa korespondencji przychodzącej; Skanowanie i przechowywanie listów oraz przesyłek. Cena – 1350 / ROK

background-5060836_1920

Pakiet Premium

Dla wymagającego klienta Adres do rejestracji oraz obsługa korespondencji; Skanowanie dużej ilości dokumentów; Wysyłka pod wskazany adres oraz inne usługi na życzenie. Cena – 1990 PLN / ROK

Jeśli zastanawiasz się nad naszą usługą a nie wiesz jak to do końca działa

poszukaj odpowiedzi poniżej

Nie każdą działalność możemy prowadzić w wirtualnym biurze, np. w przypadku prowadzenia gastronomii możemy mieć tu jedynie adres dodatkowy związany z pracą biura. 
Urzędy w trakcie kontroli mogą poprosić o umowę najmu z biurem, aby upewnić się, że firma działa zgodnie z przepisami prawa. W takiej sytuacji najczęściej zgłasza się o przedstawienie podpisanej umowy o prawie korzystania z adresu oraz zgłasza się do wirtualnego biura o potwierdzenie tego faktu.
Urząd skarbowy może sprawdzić, czy firma rzeczywiście prowadzi działalność, a nie jest to tylko rejestracja „na papierze”. Ważne jest, aby mieć dokumenty potwierdzające faktyczną działalność i współpracę z klientami.
Zazwyczaj Urząd Skarbowy kontaktuje się z nami aby potwierdzić czy posiadamy umowę o współpracę z firmą. 
Ważne, aby firma była w stanie odbierać pisma od urzędów na czas i odpowiednio na nie reagować. Opóźnienia w odbiorze lub brak odpowiedzi mogą skutkować problemami.

Najczęściej Zadawane Pytania:

Tak, jak najbardziej jest bezpieczne jak i dostępne. Żaden przepis prawa polskiego nie zabrania przedsiębiorcy prowadzenia działalności pod adresem biura wirtualnego i delegowanie zadań administracyjnych innej osobie przy jednoczesnym prowadzeniu działalności w innym miejscu. Każda działalność powinna być prowadzona w sposób legalny i zgodnie z prawem.  
Zazwyczaj umowy podpisujemy na 12 miesięcy, umowę na krótszy okres podpisujemy tylko w przypadku prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej. W przypadku spółek prawa handlowego wymagamy opłacenia czynszu za 12 miesięcy z góry.  
Z naszego adresu możesz zacząć korzystać dopiero po podpisaniu umowy z nami. Nigdy nie korzystaj z adresu bez wcześniejszego uprzedzenia nas o tym. 

Jesteś przed rejestracją swojej firmy pod naszym adresem?